Canals de contacte

Per telèfon

Atenció al client

972 061 054 / 900 100 352

Truqueu-nos a aquest telèfon per a fer les vostres gestions.

Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00h a 21:00h

Avaries i incidències

900 100 354

Si has de comunicar una avaria o informar-te de qualsevol incidència del servei, pots fer-ho durant les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, els 365 dies de l'any.

D'altra banda, si detectes una possible fuita a la xarxa de distribució d'aigua de qualsevol carrer, encara que no t'afecti directament, t'agraïm que ens truquis perquè la puguem resoldre en el menor temps possible.

Comunicar lectura del comptador

900 816 101

Posem a la teva disposició aquest canal per facilitar-nos la lectura del teu comptador, aquest telèfon romandrà disponible les 24 hores al dia. Et recomanem que tinguis el número de contracte al davant en el moment de fer la trucada.

Cita prèvia

En cas que necessitis una atenció personal, sol·licita cita prèvia amb els nostres gestors d'atenció a client. Per fer-ho caldrà que triïs prèviament el dia i l'hora que s'adaptin més bé a la teva disponibilitat. Accedeix al nostre portal de cita prèvia per tramitar la teva sol·licitud.

Sol·licita la teva cita prèvia

A les nostres oficines

Adreça

C/ Sils, 5
17430 Santa Coloma de Farners

Oficina de Santa Coloma de Farners

Horari d’atenció:
És imprescindible tenir cita prèvia per a ser atès a les nostres oficines